Infoooo

Joo eli aattelin nyt sit infoo täs jotai mitä mun elämässä on ja mitä siinä tapahtuu. Elikkä mulla on 8 maailman ihaninta hoidokkia ja niistä kerron siis täällä aika paljon. Ite ratsastelen niillä melkeen päivittäin, en tosin kaikilla mutta osalla :D tunneilla käyn tosiaan kaks kertaa viikossa plus sit joskus korvailen ja käyn valmennuksissa. Kisoissa oon melkein aina mukana ja usein kisaan sit itekkin, jos vaan hevone löytyy ja meille löytyy yhteinen luokka. Tällä hetkellä mulla ei ole vakituista kisa ratsua mutta kerron niistä edellisistä sitten omassa postauksessa kunhan kerkeen :) Kenttää oon kisannut tässä kaks kautta, mut tää kausi kää aika vähiin. Pikkukisoissa tuun toivottavasti käymäänja kiertämään sitten valkun mukana aina :)

Tosiaan ku oon 15 niin peruskoulu loppuu ja mä hain hevosopistoihin koska tää hevostelu on vaan se mun juttu. Tässä muutama päivä sitten sainkin tietää että pääsen ypäjän pääsykokeisiin ja toivon mukaa pääsisin sisään :) tarkotus olis yrittää ylläpitää tätä blogii sit jos ja kun pääsen sinne sisään. Jotta kaikki kaverit ja tutut pystyis sit seuraamaan miten mulla menee. Ois ihan huippuu päästä opiskelee ypäjälle ja oppia kaikki mitä vaan siellä voi. Unelmana on aina ollu olla hevosihminen ja toivon mukaa pystyn toteuttaa sen ja elää sitä unelmaa. En osais koskaan kuvitella mun elämää muualla kun tallilla ja hevosten lähellä. Tätä hommaa ei voi vaan kuvailla sanoilla kuinka ihanaa tää on, vaikka välillä tuntuu et kaikki mitä yrittää nii menee vituiks. On tässä hommassa hyvät ja myös huonot puolet niiku kaikessa.

Aattelin et voisin tehdä eri postauksen ittestäni niiku TMI-tag (too much information) jos jaksan kirjottaa tarpeeks xD mut pyrin kirjottaa tätä blogii kerran tai kaks kerta viikossa. En lupaa onnistuvani, mutta yritän :)

Voin laitta tähän muutaman kuvan musta ja hoito hevosistani :)

Tässä pieni video pätkä: http://m.youtube.com/watch?v=84QLh3NubUI

        Tässä kahden vuoden takainen kuva :) 

Tämä viime syksyltä :)
Ja tämä viikko sitten :)

Kommentit

Suositut tekstit