Ja taas mennää

Joo no alotetaas nyt taas viikon ekasta päivästä.  Elikkä maanantai mitäs mä tein sillo..? Aivan olin tallil, surprise surprise. Joo eli menin tunnilla muistaakseni Zz:llä? Joo no nii kait :D se meni ihan kivasti ihana sisko pääs kuvaileekki :3 laitan kuvia tonne ihan alas sitte. Tiistaina menin Frontsulla? Joo frontsulla. Sekin meni ihan kivasti ja loppu tunnistanjopa ihan rennosti :) keskiviikkona olin tallivapaalla ja tein koulutehtäviä ja lepäilin. Torstaina meil oli koulun musikaali joka nyt meni miten meni :D olinha mä siinä näyttelemäs ja tällee mut, nii.. Perjantaina mentii sitte tyttöjen kaa koulun jälkee tallille tekee iltatalli ja siivoskelee. Ratsastin siinä samalla nöpöllä ja leikikshä se meni kokonaa :D no aina ei tartte olla tosissaa vai mitä :) nyt sitten seuraavaan maanantaihin, olin ypäjällä pääsykokeissa ja ne meni todella hyvin :) sain oikein mukavan ja kiltin ruunan jonka nimi oli Lasimir. Todellinen herrasmies. Oli mukava mennä kun oli melkee sekotus kaikista mun mussukoista :3 tiistaina olin tunnilla ja menin Zz:llä, pikku poika ♡ nyt keskiviikkona salille ja pakkausta huomiselle ranskan reissulle :) kerron siitä sitten omassa postauksessa ja koitan tehä jonkun videon sieltä kanssa ;)

Kommentit

Suositut tekstit