Kahen viikon tapahtumia :D

Joo eli en nyt oo viikkoon tehny mitää koska laiskuus xD joo olen laiska paska mikä tulee kirjottamiseen. Joo mutta siis olin Tiian kaa viikko sit sunnuntaina Laaksolla koulukisoissa, menin siis hämiksellä He A.2:n. Elikkä viikon mä sitä opettelin en varsinaisesti treenannut hämiksellä paitsi torstain tunnilla ja sitten lauantaina päivää ennen kisoja .Mut lähetää nyt ihan alku viikosta.
 Maanantainahan mä sain tietää et meen sinne ja sitten meninki hämiksellä ilman satulaa ja vähä sellasel "leikki"mielellä. Kyllähä mä tein niitä asioita mutta en niin tosissaa.



 Ratseilun jälkee olikin sitte aikaa vähän kuvailla nii mähä sit käytin sen ajan hyödyks ;)
 pikku vaavi Zz <3
 Frontsu :)
 Bronksi <3
Sitte Tiia tuliki tallille ja sil oli alkamassa valkku nii mähä sitte laittelin heppoja kuntoo ja verkkailin niitä Tiialle valmiiks. Hummeliinot oli hyvii ja muutaman kuvan sain otettuu sitte lopussa :)

                                                            Zezzeri :)



Joo no viikolla ei muuta kauheesti käyny mitwnkää erikoista. Olin tunneilla ja kävin salilla ja tallilla. Torstaina sit menin tunnilla Hämillä et treenaisin kisoihi. Tunti alko hyvin mutta loppu selkeään vitutukseen, meni taas hermot ittensä kanssa ja sit koska hämis on joku ajatusten lukija nii se käytti sitte mun vitutuksen hyväks.. Perjantaina en tainnut olla ees tallilla, kait, emmää muista :D 
Mutta juu lauantaina mentii sitte Keravalle kansallisiin estekisoihin. Tiia meni Frontsulla alue 110cm ja kansallisen 120cm. Oli muuten aikas hauska juttu ku yhellä hevosella 3 hoitajaa xD Sanna ja Lotta oli mukana. Hyviä kuvia tuli ja sää oli kyllä niin lämmin ku olla vaa voi. Unohin ottaa shortsit mukaa. ;( Frontsu oli oma kiltti ittensä ja otti yhen ruusukkeenki :) Super Fronkeli <3



Kunniakierroksella piti vähän ottaa kipinää :)


 Kisojen jälkee mentii sitten käymää kotona syömässä ja illalla takas talliin ratsastamaan loput. Siinä tiia ratsasti ku lotta ja mä laitettii hevosii kuntoo. Viimesen hevosen kohalla mä menin hämiksen kanssa sitten samalla ite vielä treenaamaan sunnuntain kisoihin. Hämis oli 100 kertaa kivemman tuntuneku torstaina ja oli itelläki paljon varmempi olo kisoihin lähtiessä.




Kisoista tuli 57% ja risat. Se oli siis Helppo A. 2. ja samalla Hämiksen ja mun eka A. Olin todella tyytyväinen. Hämis oli hyvin avuilla vaikka se ei tuntunu heti verkassa. Verkassa se vaa vei mua ja pukitteli. :D
Sisko oli ihana ja yllätti tulemalla meijän serkun kanssa kuvamaan ja kattomaan kisoja. :3 <3 
Kuvat löytyy täältä: http://rsyke.kuvat.fi/kuvat/El%C3%A4imet/Laakso24072014/Nelli/

Maanantaina olin sitte nii loppu et päätin mennä nöpöllä ilman satulaa :D muuten viikolla ei oikein tapahtunu mitää ihmeellist. Olin mökillä ke-pe ja lauantaina tallilla ja nyt tänää oon vaa ollu ja kirjottanu :D


Kommentit

Suositut tekstit