25.11.2016

R.Ask
"Asko"

Elmon valkku 2.

Tänään tehtiin samalla idealla olevaa alkuverkkaa, paljon käännöksiä ja voltteja. Samalla idealla vaihdettiin laukkaa kuin edellisenä päivänä, mutta loivemmin. Aloitettiin okserilla ja siitä aloimme tekemään radanpätkiä. Asko tuntui paljon paremmalta tänään, se oli huomattavasti paremmin avuilla ja sen kanssa oli vihdoin helppo hypätä. Vaikka tehtävät olikin haasteellisia teiden, mutta myös korkeuksien perusteella. Olen niin tyytyväinen itseeni ja hevoseen, koska mua ei pelottanu ollenkaa tulla niille metrin esteille, koska hevonen oli mun mukana koko ajan. Selvästi on opittu jotain ja se alkaa vihdoin jäämään pää koppaankin.

 Hän hieman ylireagoi kavaletteihin 


 <3


 Niin helpon näköistä, mutta niin vaikeaa...





R. Inkun Hemuli
"Hemppa"

Menin Hempalla myös Elmon valkussa. 
Tunti alkoi tosi hyvin, hevonen tuntui todella hyvältä ja verkkahypyt onnistui.
Hieman ehkä vahvana, mutta kaikki puolipidätteet meni läpi kuitenkin ja mulla oli tosi hyvä fiilis.

Noh.. sitten alettiin tulemaan radan pätkiä ja nekin meni ihan ok, hieman lähellä mutta hyppäsi kuitenkin. Kun alettiin tulemaan rataa, Hemppa kielsi?! Siis kielsi... Ei se ikinä kiellä, no nytpä kiels... Meni kymmeniä minuutteja että se saatiin sarjan A osasta B osalle.. Se vaan meni ihmisiä, tolppia ja hevosia päin, kuin ne olisi ilmaa... Multa alkoi palaa hermot toden teolla, kun se yritti heittää mua alas... No se saatiin siitä yli ja treeni pääsi jatkumaan, mutta todella ärsyttävää, kun kaikki avut mitä annat raippa, kannus, mikä vaan, eikä mitään reaktiota... Tavallaan olen tyytyväinen koska niin minä, että hevonen korjattiin virheemme ja pääsimme tulemaan lopuksi ihan tehtäviäkin. Mutta ärsyttää kun siitä tulee niin jästi...



 Tässä mennään vielä ihan hyvin.



Ja tässä ei enään niin hyvin....



Kyllä se sitten hyppäsikin.

Kommentit

Suositut tekstit